... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

زلال پرست

در این زمانه بی های و هوی لال پرست
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست
چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست؟
به شب نشینی خرچنگهای مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست؟
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
به پای هرزه علفهای باغ کال پرست
رسیده ام به کمالی که جز اناالحق نیست
کمال دار برای من کمال پرست
هنوز زنده ام و زنده بودنم خاری است
به تنگ چشمی نامردم زوال پرست
 
محمد علی بهمنی
نظرات 6 + ارسال نظر
ترنم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:15

کاش گاهی وقتا، خدا از پشت اون ابرها می اومد بیرون و گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد:
آهای!!
بشین سر جات اینقد غر نزن
همینه که هست.
بعد یه چشمک میزدو آروم تو گوشم میگفت:
همه چی درست میشه...

از تراوشات خودت بود؟!

بهرام دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

و من همیشه آرزو میکنم:
کاش خدایی بود و به این مردمان مستاصل و بینوا کمک میکرد، در حد اون کمک هایی که سوپرمن میکنه، یهو میاد آدم رو از توی بدبختی بیرون میکشه...

ترنم سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02

نه. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خاله ای جون سلام. نامرد شدین
دیگه یه خبر از ما نمی گیرین...

سلام
شک نداشته باش که نامردم.
خدمت می رسم عزیز....

زینب چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:24

دمت گرم...

اسکندری شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22

گاه سهرابی و گاه سقراطی !

هرچه باشی در دل و برچشمی

حوری یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:23

هنوز با همه دردم امید درمان است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد