... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

انگور

چند روز قبل اینجا جشن اعتراضی انگور داشتیم، میگن هفتاد نوع انگور در هرات شناسایی شده و در حال حاضر سی نوع برداشت می شود. انگور لعل هرات را که در دهان بگذاری ناخود آگاه سر از مولانا درمیاری. 

-----------

زخاک من اگر گندم برآید 
از آن گر نان پزی، مستی فزاید
مرا حق از می عشق آفریده است 
هم آن عشقم اگر مرگم بساید 
منم مستی و اصل من می عشق 

بگو از من بجز مستی چه آید

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 http://mnrahmati.blogfa.com

این مستی ارتباطی به آن مستی نخستین دارد که سرآغاز آفرینش شد؟!

والا من که ازون یکی چیزی به خاطرم نمیاد.
در کف این امر مانده ام چطور از خاکی بدینسان مستی فزا چنین سان خشونت فزاییده است!!!

اسکندری دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:01

بانو لیلا سلام . امید وارم هرات باز هم شهر امید و انگیزه باشد و انرژی ات را برای زندگی و درس و اینده بیش از پیش کند. خوش به حالت که در کنار خانواده ای . مادر و پدر را قدر دان باش و جرعه جرعه و بلکه قطره قطره حضورت را با محبت آنها پر کن . خدا یارتان .

سلام استاد گرامی و سپاس فراوان.
بر روی چشم.
در کنار خانواده محترم خوش و خرم باشید.

زینب سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:58

سلام بر لیلای عزیز.
کی میای قم؟
باید برای دفاع من باشی و مراسم فیلم برداری و بقیه ماجرا که خودت می دونی و راه بندازی..

سلام و چه عجب ، بلاخره وضعیت دفاعی پیداکردی...مبارک است.

بنیادی پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:52

سلام بانو، برگشتی هرات؟ برای همیشه؟ اونقدر تعلل کردم که آخر ندیده ماندم و رفتی!؟

بله هراتم ولی برمیگردم قم انشالله. امیدوارم توفیق حاصل بشه همو ملاقات کنیم.

زینب پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 21:08

کی میای قم؟

دقیقن مشخص نیست زینب جان. چرا به چت روم سر نمیزنی؟

زینب جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:45

راستش باید آپ دیت بشه،حافظه گوشیم پر شده ، آپدیتش نمیکنه..
راستی بیای قم یه تغییر خواهی دید که شگفت زده ت میکنه

عکس تغییر شگفت رو برام ایمیل بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد