... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

مجرم

اخیرا واقعیت به من تفهیم اتهام کرده است

من مجرمم 

یک مجرم خطرناک 

من متهم به فکر کردنم

و محکوم به سکوت

همان خفه شدن

منصفانه است از دید یک شهر خواب!!

------------------------------

پ. ن : داعش دوره تعلمیات اسلامی اجباری برای معلمین و اساتید کل حیطه خلافت اسلامی گذاشته و دستور حذف فلسفه و هنر و ... را از برنامه درسی مراکز آموزشی داده است. دیگر شواهدم به حدی رسیده اند که بگویم تاریخ قطعا تکرار شدنی است.


نظرات 2 + ارسال نظر
sophia چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 http://reflexion.mihanblog.com

از یه چیز این دوستان داعشی خوشم میاد اونم اینکه بسیار عملگرا هستن؛ یعنی ما یه عمری میشنیم و حرف میزنیم چی درسته چی غلطه؟!!آخرش نه درستو انجام میدیم نه غلطو...

این قضیه تکرار تاریخ منظور چیه؟!!تا اونجا که من یادمه اوضاع همینطوری بوده و قراره همینطوری بمونه؟!!در حافظه تاریخی شما چیزی دیگه ای ثبت شده؟!!

ستایش چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:24

ﺑﺎﺭﺍﻟﻬــــــــــــﺎ ﺑﺪﺕ ﻧﯿﺎﺩﺍﺍﺍﺍ !!!!!!! ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺩﯾﮕﻪ!!!!!
ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﻤﺎﺳﻪ ﻣﯽﺁﻓﺮﯾﻨﯽ
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺜﺎﻝ...
ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺭﻭ ﺁﻓﺮﯾﺪﯼ ﺗﻮﯼ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ , ﺳﻮﺍﺣﻞ ﮐﺎﻟﯿﻔﺮﻧﯿﺎﯼ ﺟﻨﻮﺑﯽ
ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩﺍﯼ ﺑﻪ ﻏﺎﯾﺖ ﻣﺮﻓــــــــــــــــــــﻪ
ﻗﺪ ۲ ﻣﺘﺮ، ﭼﺸﺎ ﺁﺑﯽ؛ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺮﻧﺰﻩ؛ ﻫﯿﮑﻞ ﺭﺩﯾﻒ …
ﺗﻔﺮﯾﺤﺶ ﺳﺮﻓﯿﻨﮕﻪ ؛ ﭘﯿﺎﻧﻮ ﻭ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻭ ﻭﯾوﻟﻮﻧﻢ ﻣﯿﺰﻧﻪ ؛
۵ ﺗﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ !!!!
ﮐﻼً ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺳﻮﺭﭘﺮﺍﯾﺰ ﭘﺎﺭﺗﯽﻫﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺵ
ﮔﺮﻓﺘﻦ … ﻭ ﺩﺭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻄﻠﻖ ﻫَﭙﯽ ﻓﻮﺭ ﺍِﻭﺭ ﻣﯿﺸﻪ !!!!!

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﯽ
ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﺍﺿﺎﻓﯽ ,
ﯾﻪ ﻗﺒﯿﻠﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺳﺎﺧﺘﯽ, ﺭﯾﺨﺘﯽ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﺸﻮﺭﯼ, ﻭﺳﻂ ﺧﺎﻭﺭ ﻣﯿﺎﻧﻪ …
ﺍﯾﻦ ﻭﺿﻊ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﺸﻮﻧﻪ !
ﺍﻭﻥ ﻭﺿﻊ ﺗﻔﺮﯾﺤﺸﻮﻧﻪ …
ﻭﺳﻂ ﯾﻪ ﺟﻨﮓ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻥ …
حالام گیر افتادن بین تروریستای طالبان و زامبی های داعش …
ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ هم یا به وسیله پراید ۱۴۱ یا آنتونف ۱۴۰ یا اتوبوسای اسکانیا یا شیر پالم دار یا سبزیجات مسموم می میرن.
ﺧﺐ ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ! ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻧﺴﺎﺯ ﻗﺮﺑﻮﻭﻧﺖ ﺑﺮﻡ، ﻧﺴﺎﺯ…!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد