... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

سلام

رندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنند

نظرات 5 + ارسال نظر
فهیم یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:39

سلام تبریک یابت نتیجه انتخابات که بالاخره اعلام شد

سلام، یعنی فهیم نبودی چهره عبدالله رو ببینی !!! نمیدونم این پشتونا چطوری مجابش کرده بودن، کارد میزدی خونش در نمی اومد یا بند نمی اومد بس که عصبانی بود.

فهیم چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:27

مرسی از اینکه میلم جواب دادی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

ای بابا عصبانی نباش تو راه بودم نت نداشتم میلو چک کنم. فقط کافیه یه زنگ بزنی الان در قلب مشهدم.

زینب چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10

ورودتو تبریک میگم خانوووووم.

زنده باشی عزیز.

زینب چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:14

ورودتو تبریک میگم خانووووووم.
اما...
آمدی جانم به قربانت
ولی حالا چرا؟؟!!
ما که شهریورو تو گرمای قم ذوب شدیم ولی نشانی از تو نیافتیم..برای دفاعم هم که نیومدی..منم نمیام دفاعت(هه..مقابله به مثل)
دیدی بعضیا بدون اینکه دلیل کاراهای دیگران و بدونن سریع موضع مقابله به مثل و انتخاب میکنن!!!دلیلش و چی می دونی؟؟؟
آخخخخ..من فک میکنم جای تفکر اینجور جاها بس خالی است.

من خودمم نمیدانم چرا حالا آمدم!

ام البنین جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:20

سلام

سلام مادر بچه ها، خوش آمدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد