... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

درد


مدیر گروه علوم قرآن و حدیث، فکرشو بکن علوم قرآن و حدیث که مدیر مسول نشریه علمی - پژوهشی هم هست، اسم صبیه گرام را که دانشجوی ارشد است به عنوان نویسنده مقاله اون دانشجوی بی نوای دکتری رد می کند در ازای چی؟ مجوز چاپ سریع مقاله. واااااااااااای خدای من این مردم را چی شده که در فاصله چند ساله تا شهادت و جبهه و ایثار این همه از مدار حق و ناحق دور شدند؟!


رفتیم از بوفه دانشگاه یک بسته شکلات بخریم، میریم دیدن فلانی دست خالی زشته، فروشنده میگه باید شکلاتشو بشمرم، میگیم پدرت خوب، مادرت ماه این چه کاریه، مگه پشت بسته اش قیمت نداره، میگه نه، ملاک اون قیمت نیست به ما گفتن هر شکلاتو ایکس تومن بفروشید، گفتیم خب بشمر، فکر می کنید نتیجه چی شد؟ بسته شکلاتو به دو برابر قیمت اصلی اش خریداری کردیم.

یعنی اعتراف می کنم  با یک تن شکلات اصل اعلای بهشتی هم مزه تلخ این نرخ گذاری دانشگاهی از ذائقه ام نخواهد رفت.


طفلی دانشجوی معصوم، اول ازدواجش زندگی مشترکو فرسنگ ها اون ور تر رها کرده، یک ترم کامل پشت در اتاق استاد راهنمای تحمیلی گروه صبح تا ظهر بست می نشیند تا استاد، عنایت و تفضلی نموده ده بار در میان وقت نماید بتمرگد یک گوشه اتاقش و در حالیکه واتس آپ بازی و وایبر گردی می کند توضیح پلان دخترک را بشنود. فقط خدا می داند و من که دخترک بینوا با چه زحمتی شوهر و مادر شوهر و مادر و خواهر شوهر و باقی بستگان را متقاعد می کند کمتر غر بزنند که پس کی بر می گردی خانه. والا اینطور که رصدیات من میگن بعضی از این اساتید راهنماها هیتلرین های نوع مسلمانشن.

نظرات 4 + ارسال نظر
ک چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:33

اینجا که چیزی برای خواندن نمی نویسی، در سو به سو چطور؟

بس که نوشته هست و میخونم پیش خودم میگم خب دیگران زدند همه حرفهای زدنی رو و گفتند همه گفتنی ها رو تو ساکت باش و بخون و بفکر.... یعنی می گید اشتباه میکنم؟

اسکندری چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:32

دوتا اشتباه!

چی و چی؟

بنیادی شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:45 http://bsbonyadi.persianblog.ir/

سلام بانو
البته دانشجو های ما هم به همین استادها میان!! به قول شاه عباس بدجور همه چیزمون به همه چیزمون میاد!!!
متاسفانه آدم فقط میتواند آه بکشد و بس.... اوضاع بدجور خراب است!
اوضاع دانشگاه و حوزه و... نشریات و ....
بخصوص خیلی سطح سخیفی پیدا کرده سیستم آموزش و پژوهش و قلم و... مملکت

سلام بانو جان
قبول دارم ولی هستند دانشجویان و طلابی که خودشان را به زمین وزمان می زنند تا اوضاع تغییر کند که نمی کند.

نرگس شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:34 http://nbeheshti.persianblog.ir

سلام بانو
تازه پیدات کردم
منم از این واقعه شوکه شدم در حد المپیک

به به ... سلام بانوجان
بیا جمع دکتران علاف رو تشکیل بدیم . موافقی !؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد