... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

...

در آن گلوله آتش گرفته ای که دل است

و باد می بردش سو به سو چه می بینی

--------------

گاهی درس و تحقیق و رساله بزرگترین قفس است.

 خدا خیر بهار عجول را بدهد اون موقع ها

و خدا خیر موسیقی را بدهد اون موقع ها


نظرات 6 + ارسال نظر
sadat چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 21:44 http://sadat110.mahdiblogh.com

سلام عزیز خدایت توفیق علم و عمل دهد .ما را هم دعا کنید.

دین و دنیا پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 http://ashraf54.blogfa.com/

سلام نام وبلاگ جدیدم ،خوشحال میشم از نظرات شما استفاده کنم. اگر ممکنه قالب وبلاگ تان را ویرایش کنید تا از سادگی دربیاد. البته اگر دوست دارید من خودم هر چند وقت یک بار قالب وبلاگم را ویرایش می کنم از چیز تکراری خسته می شم.

سلام
چشم انشالله

بیم موج شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:33

سلام
میخوانم

سلام
افتخار میدین بزرگوار

جوجه ویراستار یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 21:56

سلام صفا. تو که اصلا درس نمیخونی. همش مهمونداری میکنی. بگو مهمون داری و مریضی و خوابگاه و آشپزخونه دور از اتاق و سنگ صبور دخترای ایرانی قفسه.

کلن من باید مشاور ازدواج، طلاق، نامزدی، دوستی ، تحصیلی، شغلی ، روان درمانی و درد درمانی میشدم ، اشتباهی فیلسوفچه شدم رفیق.

عمو عباس دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:24

فاصبر لحکم ربک و لاتکن کصاحب الحوت

آن گلوله آتش گرفته
آن گلوله آتش گرفته
آن گلوله آتش گرفته ...

ای آتش زنۀ شور حیاتم ای عشق
ای رهزن دارایی ذاتم ای عشق
ای طعن معانی به رخ دانش معقول
ای تلخی در کامِ نباتم ای عشق

صبر هم ازون واژه های پرمعنی وجودی است هاااا. در ذات صبر نوعی انفعال نهفته است؛ انفعال در قبال بار هستی، پذیرش جبر ساختارها و عیار کردن خود با پیرامون.... برای خودش کلی کار است این صبر.

شاعر خودتانید عمو جان!؟

نرگس جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 00:48 http://nbeheshti.persianblog.ir

خواهر ما هی میایم اینجا دنبال حرفای جدیدت پ کو؟!

شرمنده درگیر بودم این روزها نرگس جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد