... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

دفاع

  • بلاخره با استاد راهنما به تفاهم رسیدیم. چشم انداز داشتن خیلی مهمه!!
  • آیا مجازیم در این حد به یک پایان نامه نویس لب مرز کمک کنیم که نیم کارش را انجام دهیم؟! با اصول کانتی بخواهیم پیش رویم که قطعا مجاز نیستیم؛ فکرش را بکن اگر این قضیه عمومی شود چه شود دیگر!! همینجوریش خیلی جاها سیستم آبکی است آبکی تر خواهد شد.
  • فردا دفاع سید است، سید خوش قلب و خوش مشرب خوابگاه؛ بعضی بچه سیدها بزرگ منشی و عزت نفس عمیقی دارند!، بزرگی سید همیشه جذبم کرده است، گاهی که غرق بزرگی اش می شوم هوس می کنم بروم سده اول و حضور اجدادش را از نزدیک حس کنم. راستی که زیبایی های روح مست کننده اند.  امیدوارم سید مهربان ما، فردا یکی از بهترین ها باشد.


نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:28 http://nbeheshti.persianblog.ir/

به به دلمان هوس دیدار سید شما را کرد
خانوم این دفعه شما را دیدیم این سیدتان را رونمایی کنید.

پس بدو که سید داره برمیگرده ولایت...قرار شد پایان نامه بچه مون کتاب بشه.

نرگس چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 http://nbeheshti.persianblog.ir

تا کی وقت دارم؟!

راستش نمیدونم نرگس جان... فعلن فک کنم کمی اصلاح بهش خورده مجبوره بمونه.

زیتون بانو چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:36

سلام
واقعا تعاریفی که برای سید گفتین فقط و فقط برازنده خودشه
گاهی دلم خیلی خیلی براش تنگ میشه برای این همه صفا و مهربانی

هرچند برای اون اتفاقاتی که سرجلسه دفاعش افتاد خیلی غمگین شدم اما شنیدن این خبر که قراره رساله اش رو جناب دکتر چاپ کنن خیلی مسرورم کرد

به قول نسیم سید این قدر مهربان و خوش قلبه که خدا هم به خوبی خودش کارهاشو ردیف میکنه

هرچند من بارها قبل دفاع به سید گفته بودم که قطعا رساله تو رو دکتر چاپ میکنه چون شاهد زحمتها و تلاشهای سید بودم . کلا پیشگوی خوبی ام فقط نمیدونم چرا فاطمه قبولم نداره

برای منم دعا کنید مقاله ام به سروسامان برسه
قرار بود یه چیزایی از راهنمای خوشگلتون واسه من بپرسین پرسیدین آیا؟

سلام
جلسه دفاع سید جلسه قوی و خوبی بود بنظرم و نمره خوبی هم گرفت.
ای واااای باز یادم رفت

جوجه ویراستار چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:16

سلام
دوستان ارشد به بالا این متنو بخونن.
من ویراستار رساله سید بودم. تو جلسه دفاعش هم فقط از ویرایشش اشکال گرفتن. حالا دوتا سؤال دارم: 1. وظیفه داور شکلی در خواندن رساله چیه؟ 2. به نظر شما، آدم بهتره اون وظیفه ای که براش تعیین کردن رو رعایت کنه یا نه پا فراتر بذاره؟
مثلا اگر پاشو فراتر بذاره بهش میگن باریک الله یا نه، همش فحش میخوره؟
به تجربه فهمیدم استادانی که به ظواهر رساله توجه میکنن، استادان خوب، قوی و اهل علم نیستن. همین توجه به ظاهر رساله باعث میشه اهمیت و کیفیت و زحمات کار رو نبینن. همون مصداق طبل تو خالی هستن.
مثلا گیر دادن به ویرگول و نقطه ویرگول شد وظیفه یه استاد؟ تازه وظیفشم نیست.
اه اه اه.... حالمون بهم خورد از هرچی آدم فضول و وظیفه نشناسه. خجالت آوره.
کاش به سید یاد داده بودم بتونه در برابر حرفای این استاد شکلیِ ناشکل، از خودش دفاع کنه. یا اینکه کاش خودم میرفتم جلسه دفاع سید.

ایرادای ناظر شکلی رو از سید بگیر اگه ردیه ای داری بنویس بده یه جایی که موثره بخونن فقط هوای سید و مصلحتش رو داشته باش. با جوش بالاآوردن کار درست نمیشه.

جوجه ویراستار چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:18

صفا این مرد تیره کیه؟
هر روز یکی اینجا سبز میشه.

من از کجا بدونم ، یک بنده خداست.

جوجه ویراستار چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:35

ببخشید گفتم ارشد به بالا بخونن. یادم رفته بود دوستان همه فرهیخته هستن.

راحت باش ننه جون!!

جوجه ویراستار چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:12

این جماعت حرص خوردن داره. ننه خودتی.

جوجه ویراستار چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:13

صفا= بامشاد

زیتون بانو چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 21:07

ای بابا
این ویراستار هنوز عصبانیه
منم به شدت با نظر خانم دکتر موافقم
جوجه ویراستار جان حتما حتما این کار رو بکن
برو ایراداتی که بهش گرفتن رو ببین و ردیه بنویس
من این ناظر شکلی پررو رو میشناسم باید روشو کم کنی و ایضا اعاده حیثیت کنی از کارت!!

منم از راه دور حمایتت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد