... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

شب که آرام تر از پلک تو را میبندم


نظرات 2 + ارسال نظر
آمو چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:26

یعنی نباید یه خط توضیح بنویسی ؟
اگه اینو برای مخاطب خاص نوشتی که هیچ ولی اگر برای ما فقیر بیچاره ها هم نوشتی که بخوانیم و چیزی بفهمیم ، به استحضار شریف میرساند که خیر فهمیدنی در کار نیست.

خب وقتی شنیدم خیلی خوشم اومد همینطوری نوشتم بقیه هم لذت ببرند آمو جان

جوجه پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:54

سلام صفا. من چند روزه میام اینو میخونم و هیچی حالیم نمیشه. این متن پس و پیش نداره؟ یا احیانا مخاطب نداره؟ اگه برا دل خودت نوشتی، پس بیزحمت نظرتت رو هم بردار که ما هم به نفهمی متهم نشیم. صفا کی میای؟

سلام جوجه جانم
حالا تو چرا اینقد عصبانی ایییییی!؟؟ من خواستم بخونی کیف کنی!!
من نمیدونم کی برمی گردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد