... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

شفته سماق

بی آنکه بخواهی خدای ناکرده ذره ای حریم دیگری را در هم شکنی، صرفا از منظر این فردیت فربه شده ارمغان جهان مدرن:

داشت تهوعم می گرفت از این همه موسیقی روان بهم زن و محتواهای چرند ، که نوایی خوش از اون ته مه های باغ فین روح سردرگم و کلافه ام را دمی مسیحایی بخشید؛ اعتراف می کنم معنای «دم مسیحایی » درست در آستانه قتلگاه سر سلسله تجدد زیزاسیون ایرانی ، جناب امیر کبیر خان فقید شیر فهمم شد. صدای سراج بود:

هر که به جور رقیب یا به جفای حبیب

عهد فراموش کند مدعی بی وفاست

کاشان گردی با بربچه ها خوش گذشت ؛ مزه ی شفته سماق اش هم تا وقتی بوی چربی های مفید حیوانی به ذائقه ات اصابت نکرده بودن عالی بود بعد از آن را...

فکر کنم قبل خواب مجبورم جهت نجات روح گیج و یجم  از خراشه های رپ و راک و پاپ و تکنو  چند پرس موسیقی فاخر ایرانی گوش بدهم.

راستی چی شد ما معماری زیبای شرقی مان را سه طلاقه کردیم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
عکس شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 00:31 http://khabis.ir

همون چیزی شد که ما زندگی های خوشگلمون رو سه طلاقه کردیم ! معاشرت های خوبمون و ...

الان همین آشپزخونه اپن و آپارتمان نشینی دو مورد افتضاحیه ک میبینم .

متاسفانه

دانشجو یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:26

سلام من دانشجوی رشته مبانی حقوق ،در شهرستان هستم.موضوع پایان نامه من تسری جنایت در فقه و حقوق است میشه لطفا از خانم زینب که تو دانشگاه قم درس می خواندن و پایان نامشون در رابطه با ماهیت سرایت بود برام گمگ بگیرید اگه نشانی ایمیلشون رو بهم بدن تا با خودشون صحبت کنم ممنون میشم .خواهش میکنم کمکم کنید من نمی دونم باید چکار کنم

سلام . شما راه تماسی برایم قرار ندادین تا شما را به ایشون وصل کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد