... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

...

غمگینم

عمیقا غمگینم

بغضی به وسعت ناراستی هایی دارم که نمیدانم از کجا در پیاله مان ریخته شده

از وقتی فهمیدم بچه های معصوم مان کالای زندگی بی جنگ را به بهای استخر مختلط و عقب نشینی از باورهای ریز و درشتشان به چنگ آورده اند غمگینم.

ترسم از این است آخرین تیر را که رها کردیم  از این «ما»، جز « من» ی  یکه در برابر «تو»یی نا آشنا چیزی دیگر نماند.


نظرات 4 + ارسال نظر
LO0OVE جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:23 http://maloosak.69.mu

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره

از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
5618

کلافگُم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:56

ای بابا ، فکر کردم حالا چی شده! دندون ادبیات طوفانی رمانتیک گذاشتی رو حلقوم ما که چی؟ استخر مختلط ؟! اووووه . کی میدونه، شاید این استخر برای ما اقیانوسه ، برای اونا برکه س! والا بخدا .

فک می کنید ما و اوناییم که تو این قضایا تصمیم گیرنده ایم؟!

مینا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:23

سلام دکتر....منم غمگینم از اینکه به خاطر این زندگی تفکیکی، مجبور بشم همه باورهام رو زیر سوال ببرم و شک کنم.

سلام دکتر...
تو حالا بیا با هم حرف میزنیم

بنیادی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:43

سلام مشکل اینه که اگه از این ور بوم بیفتیم هیچ تضمینی نیست که از اون طرفش نیوفتیم!!
این سخن امام علی ع الان بدجور وصف حال ماست به این مضمون که اگر افراط کنید تفریط بر شما محتوم خواهد شد!
حالا خوبه اونجا علنی است. در تهران استخرهای مختلط مخفی فراوان است بنا به اخبار واصله
وحتی کسی میگفت سر شیوع چشم گیر وجود استخر در معماری الان تهران ربطی به مساله رفاه ندارد بیشتر به تمایلات سرخورده ربط دارد!
اون امت وسط که میگفتند نمیدونم چی شده

سلام بانو
راه وسط را خوب امدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد