... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

فینیش

  • من دفاع کردم، دیگران راحت شدند ولی چرا یارب؟! مگه فرقی هم می کند... من که بازم در قید مشقهایم خواهم بود!! ...
  • الهام که خیلی تحت تاثیر فیلم «نفس» قرار گرفته بود، امروز مرا به سینما کشاند. فیلمی به معنای واقعی ضد جنگ!! از سکانس آخرش تا خوابگاه اشکهایم بند نمی آمدند...به الهام گفتم خانم آبیار خیلی خوب توانسته خاموش کردن یک جهانِ زنده ی  پر  تب و تاب را به تصویر بکشد، ولی خوش بحال آنها که در جنگ می روند و بیچاره آنها که در جنگ می مانند!!


نظرات 3 + ارسال نظر
عمو چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:12

خوش به حال آنکه در جنگ رفت.

خوش به حالش.

حسنا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 19:06

خوشا آنانکه...

اویی که رفت که رفت... اویی که ماند اما...

آسیه سادات جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 19:34

سلام بانو. خوش به حال انکه در جنگ رفت. و خوشا به حال انکه در حلسه دفاع حضرتعالی آمد!!
مبارک است انشاالله بالاخره راحت شدید

مای گاااد...ببخشیذ که پاک یادم رفت شما رو دعوت کنم...شرمنده ام. همون دوتا و نصفی آدمو هم یک ساعت قبل دفاع دعوت کردم...بین التعطیلین بود و مطمان نبودم حتی جلسه تشکیل بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد